Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 10 Toplam 11 Sayfadan BirinciBirinci ... 891011 SonuncuSonuncu
Toplam 103 adet sonuctan sayfa basi 91 ile 100 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Vibrasyon...

  1. #91

    aslanburclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yaşar AKILLI
    EMEKLİ
     XL650 TRANSALP 2006
     ANKARA
    Üyelik:17.Ocak.2007 | Yaş: 65
    Mesajlar: 2,241  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    arkadaşlar hep yazıyorsunuz yazıyorsunuz yazıyorsunuz ama hiç okumanız yok bakın ufak bir hatırlatma açınız lütfen kullanım klavuzunuzu bakın neler yazıyor neler örneğin yazılan satırlardan bir kaç tanesi

    1..... motorun kullanım ömrü 10 yıl ( sonra ister at ister müzelik yap))
    2...... 250 cc bile değil
    3...... maksimumu taşıma 150 kg.
    vede işte sizin vibrosyon konunuza bir son

    4........ maxsimum hız..105 km...... işte buraya dikkattttttt maxsimum hız demişler maxsimum bu motorun son yapacağı hız... 105 km......

    biz napıyoruz hiç teknik kitabı okumadan vibrasyon diye bağırıyoruz ama 100 km.nin üstünde altında diyen yok demek ki biz motorlarımızın son gücünün üstünde kullanıyoruz ve motorumuzun çırpınışlarına yapmayın basmayın bu kadar bakın çatlıyacam patlıyacağım demesine biz vibrasyon diyoruz .... bakınız yine diyorum bu vibasyon dediğimiz aslında bizim rr.lerin inleyen nameleri ((((( aslında bizim makinalar gerçekten süperrrr gavur yazmış Max.hız 105 ama biz nerdeee 120 den aşağı düşmüyoruz yani kardeşim yok bizim rr.lerde vibrasyon falan basmayın fazla zırlatmayın makinaları bizim rr.ler kim ne derse desin süperrrrrr çin malıu yawwwwww
    plaka: 06 DV 656
    yer : GOP/SİNCAN/ANKARA
    kan : B Rh +
    nick : aslanburclu

  2. #92


    İşletme
     İstanbul
    Üyelik:30.Nisan.2007
    Mesajlar: 112
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı aslanburclu Nickli Üyeden Alıntı
    arkadaşlar hep yazıyorsunuz yazıyorsunuz yazıyorsunuz ama hiç okumanız yok bakın ufak bir hatırlatma açınız lütfen kullanım klavuzunuzu bakın neler yazıyor neler örneğin yazılan satırlardan bir kaç tanesi

    1..... motorun kullanım ömrü 10 yıl ( sonra ister at ister müzelik yap))
    2...... 250 cc bile değil
    3...... maksimumu taşıma 150 kg.
    vede işte sizin vibrosyon konunuza bir son

    4........ maxsimum hız..105 km...... işte buraya dikkattttttt maxsimum hız demişler maxsimum bu motorun son yapacağı hız... 105 km......

    biz napıyoruz hiç teknik kitabı okumadan vibrasyon diye bağırıyoruz ama 100 km.nin üstünde altında diyen yok demek ki biz motorlarımızın son gücünün üstünde kullanıyoruz ve motorumuzun çırpınışlarına yapmayın basmayın bu kadar bakın çatlıyacam patlıyacağım demesine biz vibrasyon diyoruz .... bakınız yine diyorum bu vibasyon dediğimiz aslında bizim rr.lerin inleyen nameleri ((((( aslında bizim makinalar gerçekten süperrrr gavur yazmış Max.hız 105 ama biz nerdeee 120 den aşağı düşmüyoruz yani kardeşim yok bizim rr.lerde vibrasyon falan basmayın fazla zırlatmayın makinaları bizim rr.ler kim ne derse desin süperrrrrr çin malıu yawwwwww
    Katılıyorum arkadaşlar altınızdaki motor chopper/cruiser racing değil.Sürat istiyorsanız gidin racing veya endro alın bir tane hem o zaman vibrasyonda hissetmezsiniz.Bu motorlar keyif motorları .bana kalsa max. sürat 90km olmalı zaten yasada bunu gerektiriyor dimi?bunun üzerindeki sürat zaten vibrasyonla birlikte trafik cezası ve ölümü daha da kötüsü sakat kalmayı getiriyor beraberinde bunu lütfen unutmayalım....
    34 DR 0070 / DD250E-9B
    A RH+

    "*İNSANLAR NE YAPTIĞINIZI VEYA NE SÖYLEDİĞİNİZİ TAM OLARAK HATIRLAMAYABİLİRLER,FAKAT KENDİLERİNİ NASIL HİSSETTİRDİĞİNİZİ DAİMA HATIRLARLAR."

  3. #93

    Tayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Tayfun Kinyas
    Hamamda Tellak
     Yamaha Royal Star 1300
     İstanbul
    Üyelik:03.Şubat.2007 | Yaş: 45
    Mesajlar: 3,258  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3

  4. #94

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 52
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    ben çok öncelerden yazmıştım zaten .. sabitleyin 90 km ye dünyayı gezin diye....kurtlarınızıda başka motorlarda dökün .. ben ölle yapıyorum şahsen...
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  5. #95


    Ahmet N. ÖZCİVELEK
    Memur
     RR-250 e9
     Ankara
    Üyelik:27.Ocak.2007
    Mesajlar: 340  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    walla arkadaşlar kapıdağa giderken son gaz bastım düz yolda 105 yaptı. az meyilli aşağı 110. Dönüşte biraz açıldı galiba ama benim ruh halim izin vermedi. Rüzgar güvenimi kırmıştı biraz 110 a yaklaştım. bassam daha da giderdi ama tırstım. Yani bemim motor normal gidiyo. Titreşim de fazla hissetmedim.

  6. #96

    Coğrafya
     Türkiye
    Üyelik:18.Ocak.2007
    Mesajlar: 32
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Titreşim ilginç bir konudur bu motorlarda!

    motorumun tarihçesinden şöyle biraz mırıldanıyım :D

    ilk 500 km titreşim iğrenç ve ben erkekliğimden olacağımı düşünmüştüm :D
    500 ila 1500 km arası biraz açılır gibi oldu ama 80 i geçince erkekliğimi tehlikede yine hissediyordum :D
    1500 ila 3000 arasıtitreşim sınırı 80 km den 90 km ye çıktı.
    3000 ila 5000 km arası 105 ile 110 km ye kadar rahat çıkar oldu.
    5000 ila 7000 km arası 120 km ye kadar titreşim rahatsız etmemeye başladı.
    Bu km lerde özellikle 3000 km den sonra defalarca 140 km yi gördüm tabii biraz sallamalarda.
    Düz yollardada 135 km yi rahatlıkla gördüm.

    ancak şunu belirtmeliğim bu motorlar hız motorları deildir benim genellikle kullandığım ortalama km 80 km dir.

    Diğer bir yandan 7000 km yi geçtikten sonra motor deişmeye başlıyor.
    Mesela şuan ben 13500 kmdeyim bazen yolda giderken 70-80 gibi gittiğimi zannederken gözüm ibreye takıldığında 130 km de gittiğimi farkediyor oluyorum.
    Lafı şuraya getireceğim motor öle bir açıldıki ilk günlerdeki titreşim yok oldu gibi %10 lara düştü diyebilirim.
    Asıl şimdi tat vermeye başladı diyebilirim. Sıfırdan 130 km ye okadar rahat ve hızlı çıkabiliyorki ve daha gitmek istiyor zorlarsam düz yolda çok daha rahat 140 km yi görebiliyor ancak 130 ile 140 km arası biraz titreşim kendini hissettirir gibi oluyor.

  7. #97

    GOKHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    gökhan sarısoy
    Makina Mühendisliği
     regal raptor
     İstanbul
    Üyelik:27.Şubat.2007 | Yaş: 60
    Mesajlar: 279  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 6
    MACGYVER doğru söylüyor arkadaşlar motoryenıyken sıkı olduğu için titreşim yapar km yaptıkca rahatlar ve titreşim azalır . bide motor bağlantı saplamaları gevşekise de titreşim yapar sık sık konturol etmek gerekır kı bu her bın km de yapılmak zorunda.
    HAYAT ÜÇBUÇUKLA DÖRT ARASINDADIR YA ÜCBUÇUK ATARSIN YA DÖRT DÖRTLÜK YAŞARSIN

  8. #98

    KUTHAN YOLCU
    Bankacılık
     REGAL RAPTOR DADYW 250
     İstanbul
    Üyelik:04.Haziran.2007 | Yaş: 55
    Mesajlar: 18  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Sevgili Dostlar,

    Bazı dostlarımız,bu paraya bukadar motor deyip kendi motorlarını küçümsüyorlar.Size bir örnek vereyim.Suzuki Intruder 250,Honda Shadow 650 modelleri.Bunlara 15-20.000 ytl veriyorsunuz ve beraberinde 80 km üstünde misgibi vibrasyon sahibi oluyorsunuz.Bu makinaları kullananlar söylüyor.Keza,8.500 ytl sayıp Hyousung Comet alıyorsun 4500-5500 devirde(Normal yol sürüş devri-normal hız) Regal Raptördeki titremeyi mumla arıyorsun.
    Ayrıca benim eskiden kullandığım Jawa350'de kitapçıkta yazan maksimum hız 120 km olup kendi ibresinde 170 yazar.Ben ve arkadaşlarım km sayacı kırar 170 vurdururduk.Ama siz vibrasyon ne ki zangırdamayı görün.Birkere direksiyon kırılacak sandım.
    Sonuç olarak bazı makinaların iyi ve kötü yönleri olabilir ama sınırları zorlamamak lazım.Bu makinalar şehir içinde ve kısa mesafelerde gitmek için çok uygun makinalar.Su soğutmalı olması onu şehir içinde aranılan makina yapar.Üstelik 250 cc olması ekonomiklik sağlar.Bu makinalar yüksek devir,yüksek sürat ve çok uzun yol için tasarlanmış makinalar değil.Kibar,dikkat çekiçi ama güçlü şehir makinaları.Bizim zamanımızda makinalar daha basit ama daha sorunluydu.
    Hemen hemen her hafta platin,meksefe ve karbüratör ayarı yaptır.Sıcak havada ayrı ayar,soğuk havada ayrı ayar.İnanın motorculuktan bıkardınız.
    Hele o dönemin Planetleri tam bir ömür törpüsüydü.Üstelik motorlar ozamanlar elden marşlı değildi.Çoğunlukla kick-start dediğimiz ayak basma marşlıydı.
    Zıpla babam zıpla...çalıştığı yere kadar.
    Sonuç olarak motorsikletiniz ucuz bir marka değil.Bugün 5.500 ytl verip alıyorsun.Kolaymı öyle o parayı vermek herkez için.Size şöyle söylüyeyim ben geçen sene 1994 model Renault Flash S arabamı 4.500 ytl'ye sattım.Yani altınızdaki motorlar bir araba parası ediyor.
    Japon malı,İtalyan malı veya Çin malı diye ayrım yapanlar kendileri utansınlar.Herkes hissettiği ölçüde motorsiklet sevdalısıdır.Ancak parası ölçüsünde motora biner.Benim cebimde 80.000 EUR param olsa,gider American Chopper'lardan birtane özel yapım alırım.Yada 40.000 USD olsa Harley Davidson alırım.
    Sizleri, Regal Raptor veya daha başka model bir motora binmek daha az motorcu yapmaz!!!!!!!!

    Hepinize Sevgiler Sunuyorum

    Not: Amacım kimseye taş atmak veya kırmak değil.Sadece elinizdeki değerin farkına varmanızı istedim.Motorla ilgili sorunlar hep olacaktır.

  9. #99

    carvalho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Selçuk Tanrıverdi
    At Hırsızı
     BMW GS 1200 ADV
     İstanbul
    Üyelik:29.Aralık.2006 | Yaş: 52
    Mesajlar: 3,565  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    8
    Sevgili Dondes, o kadar güzel anlatmışsın ki motorcu ruhunu. Elerine, fikrine sağlık demekten başka birşey demek gereksiz.
    Japoncu-Almancı (ne demekse) olup da çin malı motor kullananlara vebalı gibi bakan insan grubu öyle çok ki maalesef... Bu insanlar ikiteker ruhunu özümseyememiş kişiler... Bazılarının site adı bile olsa bu...

    İkiteker özgürlüktür, ruhtur, gündelik hayatın sıkıcı sarmalından kendini koparıp özgür ruhunu yakalama çabasıdır. Altındaki makinenin ırkı bu ruhu asla şekillendiremez.

    Yazılarını daha sık görmek isteriz...
    yol yapalım yol

  10. #100


    Mehmet Aksu
    Muhasebe ve Finansman
     Regal Raptor DD250E
     Ankara
    Üyelik:13.Şubat.2007
    Mesajlar: 1,395  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    Evet Japoncu-Amerikancı-Almancı gibi kendini daha kaliteli motora binmekle daha üstün gördüğünü sananlar aslında bu işten hiç birşey anlamayan sadece kendisi için değil çevresine karşı görüntü için yaşayan zavallı ve boşa yaşayan insanlardır bence. Çin malı olsun onu çok seveyim ve benim zevklerime cevap versin, benim açımdan en kral motor odur. Ama sevemediğim bir motor isterse uzaydan gelsin iletişim olmazsa olmaz. Geçmişte hatırlarsınız adamlar murat 124 lere bir sürü para harcar aksesuar ve hatta ellerinden bez düşmezdi toz kondurmazlardı, bu da ayrı bir sevda. Adam Alman arabasına biner 124 e tepeden bakar ama kendi arabasını bok götürür ondan haberi yok. Kısaca bu iş sevda işi, gerisi hikaye

Sayfa 10 Toplam 11 Sayfadan BirinciBirinci ... 891011 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık